Welkom

3b

Hallo,
wij zijn meester Karl en juf Lynn

In onze klas zijn er 2 leerkrachten. Een juf en een meester.

Ik ben meester Karl en sta al langer dan 25 jaar op onze school. Bij mij staan de banken vaak nog in rijen. De kinderen kennen me als de schaakmeester. Ik ben een sportieve meester, hou van vertellen en vind een hechte klasgroep waarin iedereen zijn plaatsje heeft en zich goed voelt ontzettend belangrijk. Ons milieu en hoe het verder moet met onze planeet liggen me nauw aan het hart en ook om christelijke waarden en beleefdheid geef ik veel. Maar vergis je niet, met veel humor en expressiviteit zal ik elke dag weer een stukje van de wereld voor je open laten gaan.

Ik ben juf Lynn. Ik ben afgestudeerd in 2018.
Als juf vind ik het belangrijk dat de leerlingen respect hebben voor anderen en zichzelf goed voelen in de klas en op school. Daarnaast moeten de leerlingen zichzelf kunnen ontwikkelen op hun eigen tempo.

In mijn vrije tijd ben ik te vinden voor een film, een etentje of een ritje met de moto.

Wat leer je in onze klas?

• In het derde leerjaar zijn we al wat groter. Hier leren we tot 1000 en maken we voor het eerst cijferoefeningen. Schatten en meten zijn belangrijk. Hier leren we ook waarom lopen met 1 o is en katten met 2 t’s.
    Ons persoontje ontwikkelt zich naar zelfstandigheid en tegelijkertijd worden we ook groepsmensjes. Daarom gaan we een week op sportklas om een echte vriendengroep te worden.

Neem een kijkje in de
wereld van klas L3B