Welkom

1a

Hallo,
ik ben juf Sandra

Ondertussen heb ik het geluk gehad om al heel wat ervaring te kunnen opdoen in het eerste leerjaar.
Elk jaar krijg ik weer nieuwe inspiratie om te kunnen toepassen in het eerste leerjaar.
Ik hou ervan om mijn kindjes gelukkig te zien in de klas en hen dat te kunnen aanbieden wat ze nodig hebben.
Zelf heb ik twee kinderen die ondertussen al naar de middelbare school gaan.
Na de schooluren zou je mij wel eens kunnen tegenkomen op het tennisveld, op één of ander terrasje of wie weet spot je mij nog wel eens op het podium.

Wat leer je in mijn klas?

• Iedereen die naar mijn klas komt, kijkt al een tijdje uit om te leren lezen, rekenen en schrijven.
    Dat gaan we dan natuurlijk ook doen. Het is zo leuk om te kunnen lezen en te kunnen schrijven en allerlei rekensommen te kunnen maken.
    Er gaat een hele nieuwe wereld voor jullie open.
  • Maar ik weet ook wel dat jullie een hele leuke tijd hebben gehad in de kleuterschool. En dat gaan we zeker voor een stuk in onze klas behouden.
    Heel regelmatig gaan jullie nog kunnen spelen, maar we zullen ook themahoeken bouwen waar jullie ideeën meer dan welkom zijn.
    De stap van de kleuterschool naar de lagere school wordt gemakkelijker gemaakt met hulp van onze meters en peters van het vijfde leerjaar.
  • Ook zijn we heel trots dat we elk jaar vlinders kweken in onze klas. Succes verzekerd.

Neem een kijkje in de
wereld van klas L1A