Welkom

1b

Hallo,
ik ben juf Nicole

Het was mijn grote droom om in het eerste leerjaar les te kunnen geven. Ik ben dus ontzettend blij dat ik de kinderen van het eerste leerjaar kan leren lezen, rekenen, schrijven en nog veel meer. Ik vind het super om hen te zien “groeien” op alle gebied. Ik doe mijn werk met hart en ziel. Mijn leuze is: “Proberen is leren!”.

Uitstapjes en een etentje met familie en vrienden, een avondje rummikub, het kan mij altijd bekoren.

Wat leer je in mijn klas?

• Iedereen die naar mijn klas komt, kijkt al een tijdje uit om te leren lezen, rekenen en schrijven.
    Dat gaan we dan natuurlijk ook doen. Het is zo leuk om te kunnen lezen en te kunnen schrijven en allerlei rekensommen te kunnen maken.
    Er gaat een hele nieuwe wereld voor jullie open.
  • Maar ik weet ook wel dat jullie een hele leuke tijd hebben gehad in de kleuterschool. En dat gaan we zeker voor een stuk in onze klas behouden.
    Heel regelmatig gaan jullie nog kunnen spelen, maar we zullen ook themahoeken bouwen waar jullie ideeën meer dan welkom zijn.
    De stap van de kleuterschool naar de lagere school wordt gemakkelijker gemaakt met hulp van onze meters en peters van het vijfde leerjaar.
  • Ook zijn we heel trots dat we elk jaar vlinders kweken in onze klas. Succes verzekerd.

Neem een kijkje in L1B

Lees onze blog